Історія компанії
Вересень 2001 р.
У вересні 2001 року в місті Чорноморськ Одеської області був побудований перший в Україні завод з виробництва крабових паличок - ТОВ «Аквавіт».
Листопад 2001 р.
Вже в листопаді 2001 року завод випустив на ринок першу партію продукції під торговою маркою «Водний мир», головним завданням якої стало відновлення репутації крабових паличок як рибного продукту високої якості, корисного для здоров'я людини, та якісна зміна культури їх споживання. Наше підприємство стало одним із перших на території країн СНД, що почало виробляти готову продукцію за високими європейськими стандартами якості.
2001-2004 рр.
За період 2001-2004 рр. на заводі було проведено повне переобладнання, що дозволило нам збільшити початкові виробничі потужності в 4 рази.
Червень 2004 р.
У червні 2004 року ТОВ «Аквавіт» стало першим підприємством рибної кулінарії України, яке пройшло аудит щодо системи безпеки харчових продуктів ХАССП, проведений компетентною комісією зі США.
2005 р.
Вже в 2005 році попит на продукцію ТМ «Водний мир» досяг такого рівня, що необхідно було збільшувати обсяги продукції. З цією метою в 2005 році компанія перенесла своє виробництво на новий завод - ТОВ «Аквафрост».
Січень 2006 р.
В січні 2006 року на новому заводі були введені додаткові потужності з виробництва крабових паличок, а ще через півроку асортимент продукції ТМ «Водний мир» значно розширився: на українському ринку з'явилися охолоджені крабові палички та лінійка різноманітних заморожених морепродуктів.
2007 р.
У 2007р. на нашому заводі було запущено виробництво пресервів з оселедця, пресервів з морепродуктів, а також ікри мойви в соусі. Завдяки такому розширенню продукція ТМ «Водний мир» стала доступна більшому колу її пошанувачів.
2008 р.
У 2008 році завод «Аквафрост» пройшов аудит щодо системи безпеки харчових продуктів і отримав сертифікати якості ХААСП, ISO - 9001 та ISO - 22000. Це дало нам право експорту нашої продукції в країни Європейського Союзу.
2011 р.
У 2011 р. ми розробили і вивели на ринок новий унікальний продукт - заморожені та охолоджені палички з м'ясом краба, тим самим зайнявши нішу в преміум сегменті морепродуктів. Таке рішення було прийнято на підставі вивчення потреб споживача, які проявлялися в очікуванні високоякісних продуктів в цьому сегменті.
2015 р.
Протягом усього 2015 року здійснювалося активне просування ТМ «Водний мир» як лідера українського ринку морепродуктів. У березні-квітні 2015 року на центральних каналах ТБ проходила рекламна кампанія «Смакуй свiже!». За допомогою нового ролика нам вдалося довести споживачам, що охолоджені крабові палички «Водний світ» - це натуральний свіжий продукт. За підсумками аналізу ефективності рекламної кампанії більше 60% респондентів змінили думку про продукт на кращу.
Вересень 2015 р.
У вересні 2015 р асортиментна матриця компанії поповнилася новими продуктами: пресерви з кальмара, що не мають аналогів в Україні, а також ікорні пасти в скляній тарі та оселедець у пластиковій шайбі.
2016 р.
З 2016 року ми розширили лінійку заморожених морепродуктів та ікри мойви в соусі, а також випустили на ринок новинки: пресерви з оселедця, пресерви з кільки і заморожений рибний фарш.
Березень 2016 р.
Навесні а національних каналах ТБ проходила ротація рекламного ролика «Оце так мойва!», головною метою якого стало формування культури споживання даного продукту.
Грудень 2016 р.
З грудня наші споживачі також змогли побачити серію розважальних роликів «Олів’є прощавай, крабов'є - банзай!», спрямованих на зміну культури споживання новорічних салатів.
Серпень 2016 р.
У серпні 2016 р. на стратегічній сесії компанії було запропоновано розглянути проект випуску лінійки пробійної ікри. Була закуплена нова виробнича лінія для фасування ікри в бляшанці, що відкрило для нас колосальні перспективи - від випуску червоної ікри до виробництва паштетів і консервів. Вже в травні 2017 р. була запущена перша промислова партія пробійної ікри тріски та мойви. Споживачі відразу оцінили продукт і вже в липні ікра стала лідером з продажів у торгових мережах.
2017 р.
2017 р. став роком здорового харчування у нашій компанії. Ми активно стежимо за актуальними тенденціями на ринку і рухаємося в ногу з часом, тому вже взимку ми порадували наших споживачів корисними новинками: мідії в заливці; морська капуста та оселедець в скляній банці.
Жовтень 2017 р.
У жовтні 2017 року ми вперше запустили ТБ-рекламу морепродуктів. У зв'язку з актуальністю здорового харчування був розроблений новий слоган: «Коли корисне таке смачнюще!». Головним героєм нової рекламної кампанії став популярний український телеведучий Андрій Доманський.
Грудень 2017 р.
У цьому ж році ми почали спонсорський проект на 3х найбільш рейтингових телеканалах України: «1+1», «Інтер» та ТРК «Україна». Протягом 5-ти місяців глядачі даних телеканалів могли навчитися готувати смачні та корисні страви з використанням продукції ТМ "Водний мир".
Березень 2017 р.
У березні 2017 р. наша компанія взяла участь на міжнародній виставці морепродуктів, яка проходила в Бостоні, США. В ході виставки були проведені переговори зі світовими компаніями з виробництва сурімі, хека, минтая, креветки, а також укладений довгостроковий контракт із закупівлі мідій в Чилі.
2018 р.
У 2018 р. ми запустили масштабну рекламну кампанію в інтернет-просторі, спрямовану на розвінчання основних міфів про крабові палички, в рамках якої продовжили співпрацю з вже знайомим нашим споживачам телеведучим Андрієм Доманським. Також споживачі зможуть навчитися готувати смачні страви з використанням продукції улюбленого бренду в рамках спонсорства на найвідоміших телеканалах України, таких як «1+1», «СТБ» та «Інтер».
Травень 2018р.
В рамках розвитку зовнішньоекономічної діяльність компанії на ринку Близького Сходу, співробітники відділу ЗЕД взяли участь в міжнародній виставці World Food Azerbaijan 2018. В результаті були укладені нові контракти з дистриб'юторами даного регіону і підписані нові угоди з уже діючими контрагентами.